Paris dag 1

Nå ligger jeg rett ut på hotellrommet! Vært 2 lange dager, kan starte med dag 1, nemlig i går.

Natt til torsdag gitt turen til gardemoen flyplass. Det som var interessant var at jeg skulle prøve å finne frem (vanligvis er det andre som tar seg av det) og det som var overraskende var vel at jeg klarte det. Var ikke så vanskelig som jeg hadde trodd, Haha. Nok flyplass snakk. Vi kom oss på flyet

Der fikk jeg heldigvis sove littegrann, hadde ikke fått sovet den natten. Flyet landet tidligere en planlagt og koffertene kom nesten med en gang. Så tok vi taxi til hotellet, der sov vi i 1 time (powernap) som jeg kalte det, får vi gikk ut på utforskning. Metro stasjonen er like ved (vi ser hotellet fra stasjonen) der er det et kjøpesenter med en STOR matmutikk/altmulig butikk. Vi gikk igjennom den og trodde vi endelig hadde sett hele, men nei der dukket det plutselig opp en etasje til. Haha da ble det å utforske 2 etasje også. Planen var egentlig å prøve seg på metroen, men endte med å kjøpe ting og gå der så lenge at vi gikk tilbake til hotellet med ting før vi igjen var på nye eventyr. Denne gangen gikk vi rett til metroen, neste stopp eifeltårnet. Igjen var det jeg som skulle prøve meg som guide, gikk fint der også, så vi kom frem og tok noen bilder:

Vi har ikke vært på toppen enda, var bare å så litt den første dagen. Så gikk turen tilbake til hotellet, der sovnet vi ganske sjapt etter en lang dag!

P.S. Dette er blogget fra mobilen, så er mobilbilder. Bilder fra kamera kommer en gang etter jeg har kommet hjem igjen.

Dag 2 var vi i Disney filmpark, kommer snart!