London!

I skrivende stund sitter jeg på hotellet. Jeg tenkte jeg skulle stikke innom før jeg går ut.

I går tok jeg flyet til London. Når jeg kom frem så var det hvis tog til terminalen (der vi skulle hente bagasjen) første gang jeg har opplevd. Hender jeg har tatt buss men aldri tog. Så var det å komme seg til hotellet. Hadde bestillt sånn transport fra flyplassen som egentlig skulle være ganske sjapp og ha få stopp. Men ble sittende i denne bilen i timesvis, han fant nemelig ikke hotellene så vi kjørte i ring og ring i flere timer. Fikk sett litt da. Men da var jo liksom vitsen borte med sjapp transport med få stopp. Så kom jeg endelig på hotellet. Det har bra beliggenhet, faktisk så bra at når jeg var ute og gikk i går så var jeg plutselig utenfor madam tussaud. Men hotellrommet er ikke så bra standard, men er jo ikke så mye her uansett. Jeg snapper om turen på snapchat, legg til daftoblogg så får du se bilder og filmer fra turen. Jeg vet ikke om jeg får lastet opp bilder her pga nettet, funket ikke på fb ihvertfall så gidder ikke å prøve nå. For nå skal jeg straks gå uansett. Jo i morgen er det Harry Potter greier gleder meg! Får se settet og ting bak kamera. Tror det er nett der så snapper nok der også. Nå skal jeg gå, skal kanskje til madam tussaud i dag. Blogges!

Dafto Jenta Carina

25, Ringerike

Jeg er verken en ung mamma, rosa blogger eller operert verken pupper eller lepper. Jeg har ikke hår ekstensjon eller falske vipper. Jeg er en vanlig blogger. Opptatt av foto, reise og video. Velkommen til meg, mitt sted, min verden. Du kan ta kontakt på dafto-jenta@live.no _________________________________________