mars 2014

Roadtrip til Sverige

Lenge siden sist.Men sånnt skjer.. Beklager.Uansett i går dro jeg til sverige.Fikk bare plutslig lyst, så jeg gjorde det, hehe.Marius som tokk bilde altså, gjør ikke sånnt når jeg kjører.Fremme, go...

Paris dag 2: Walt Disney Studios Park

Dag 2 sto vi opp tidlig og gikk til metroen. Vi skulle nemelig til disney land!Vi byttet metroer og byttet til tog til slutt. Tokk litt tid å komme frem, men detvar vær det! Vi endte op med å gå in...

Dag 1 i Paris: Flyturen + Bli kjent med stedet

Nå har jeg sammlet bildene, så nå starter jeg og skrive om Paris turen.Dag 1 startet med at vi tok flyet, vi fløy med Air france.Hyggelige folk som jobbet der og fikk drikke og noe åspise helt grat...

God morgen

Fredagen gikk til cafe besøk, henge med venner og kjøre litt. Lørdagen sov jeg og hadde så sykt vondt i hodet (sikkert pga at jeg snudde døgnet for mye) så med et dunkende hodet så la jeg meg til s...

Ny header - Paris

Laget en ny header pga at det ikke lenger er vinter, så bort med snøen og inn medvåren! Laget også ny siden jeg var lei av den andre, hehe. Sånn ble den: Usikker på hvor lenge jeg beholder den ...

Hjemme fra Paris

Nå er jeg hjemme igjen, savner Paris allerede.Skal lage flere inlegg om Paris, men først må jeg sammle alle bilder og sånnt.Kan vise noen bilder nå. kommer mer info og bilder senere. Gjett hvor: ...

Starbucks oppdatering

Nå sitter vi på Starbucks og drikker frappe, vi ble syklet hit med en sykkel taxi faktisk. I dag har vi vært i eifeltårnet, helt på toppen. Litt av en utsikt.Ja jeg har tatt 4109 bilder.Skjønner ik...

Oppdatering: Paris

Hei hei. Jeg har ikke hatt tid til å blogge, allt har gått i ett.. Vært ute til sent, kommet på hotellet og sovnet. Tidlig opp og sent i seng. Det er så mye å gjøre her! Vært i Disneyland, på topp...

Paris dag 2

Dag 2 (fredag) i går gikk til Disney filmpark. Vi tok metro og tog for å komme dit, tok litt tid men var virkelig vært det. Vi fikk kjøpt biletter og bestemte oss for å gå i filmparken først. Alt e...

Paris dag 1

Nå ligger jeg rett ut på hotellrommet! Vært 2 lange dager, kan starte med dag 1, nemlig i går. Natt til torsdag gitt turen til gardemoen flyplass. Det som var interessant var at jeg skulle prøve ...

Ikke blått, snart Paris

Hei hei. Er vel på tide å avsløre at jeg ikke har blått hår.Jeg bare lekte med i photoshop og tenkte jeg kunne se hvor mange som trodde på det. Overaskende nok så vardet noen. Hehe.Så håret mitt e...
Dafto Jenta Carina

25, Ringerike

Jeg er verken en ung mamma, rosa blogger eller operert verken pupper eller lepper. Jeg har ikke hår ekstensjon eller falske vipper. Jeg er en vanlig blogger. Opptatt av foto, reise og video. Velkommen til meg, mitt sted, min verden. Du kan ta kontakt på dafto-jenta@live.no _________________________________________