Tiden flyr i London!

Noen dager siden sist jeg blogget. Dagene går i et og tiden bare flyr. Akkurat som jeg gjorde her om dagen.

Jeg har tatt London eye, sett big ben og Buckingham palace. Jeg har også vært i Piccadilly circus og shopper på westfield. Jeg har også shoppet andre steder. Dagene blir lange og bena slitne men jeg digger byen så det går bra. Har tatt en del buss i det siste også så bena har fått hvile litt (borsetfra de gangene jeg måtte stå)

Jeg skriver bare kort nå for skal slappe av også blogger jeg fra mobilen. Jeg tar ikke med pc på tur, vet mange gjør det men jeg skjønner ikke vitsen. Jeg tenker at er man på tur så er man på tur. Jeg gidder ikke å drasse med pc og alt sånnt jeg kan drive med når jeg er hjemme. Jeg skjønner at noen må osv. Men når man ikke må så er det jo bedre uten (synes jeg da) Jeg hadde ikke hatt tid til å sitte med pc uansett. Eller hva synes du?

Følg meg på instagram for å se flere bilder: @Daftojenta

Følg meg på snap for å se fra mine dager i London: Daftoblogg

Jeg kan fly i London!

Alt går i et som det ofte gjør på tur.

I går var jeg på madam tussaud  det viste seg å være mye større en jeg hadde forventet. Jeg har vært i madam tussaud i Amsterdam før og tenkte at de sikkert var litt større en det. Men her var det 4D kino og taxi greier som kjørte rundt itilleg til alle voks dukkene. Så tok noen timer men var gøy. Igjen hvis du vil se bilder så legg meg til på snapchat daftoblogg.

I dag var jeg på det jeg har gledet meg aller mest til nemelig the making of Harry Potter. Jeg har flydd på sopeline, vært ombord på galtevort ekspressen og sett ting fra filmene. Jo og smakt butter beer. Har tatt en del bilder de siste dagene tror det var over 2000 bilder haha.

Jo foresten. Først trodde vi bussen kjørte forbi oss men så viste det seg at vi fikk en annen kjedelig vanlig buss (når jeg bestilte var det bilde av en dobbel dekker med harry potter dekor på og den kjørte forbi oss) Så det var litt skuffene. Håpet på en annen buss tilbake men nei en kjedelig hvit buss. Det var også meningen å se halve filmen av de vise sten til og resten tilbake. Men de surret med film greiene også så ingen film til og ingen tilbake. Tilbake prøvde de ihvertfall da bare se snap haha. Så det hele ble komisk. Litt dårlig tid inni der også, men så ville jeg gjerne se nøye når jeg først var der hehe. Men ellers var det en fantastisk opplevelse jeg vil anbefale alle harry potter fans. Gleder meg til å vise dere bilder fra kamera osv.

På denne tiden for 3 år siden var jeg i Skottland. Faktisk en tilfeldighet at jeg dro til England på cirka samme tid 3 år senere.

Wow jeg fikk lastet opp en bilde. Dette er urenfor the making of Harry Potter. Og der ser du en av de kule bussene jeg håpet på hehe. Nå skal jeg slappe av og lade opp til en ny dag i London. Gleder meg!

London!

I skrivende stund sitter jeg på hotellet. Jeg tenkte jeg skulle stikke innom før jeg går ut.

I går tok jeg flyet til London. Når jeg kom frem så var det hvis tog til terminalen (der vi skulle hente bagasjen) første gang jeg har opplevd. Hender jeg har tatt buss men aldri tog. Så var det å komme seg til hotellet. Hadde bestillt sånn transport fra flyplassen som egentlig skulle være ganske sjapp og ha få stopp. Men ble sittende i denne bilen i timesvis, han fant nemelig ikke hotellene så vi kjørte i ring og ring i flere timer. Fikk sett litt da. Men da var jo liksom vitsen borte med sjapp transport med få stopp. Så kom jeg endelig på hotellet. Det har bra beliggenhet, faktisk så bra at når jeg var ute og gikk i går så var jeg plutselig utenfor madam tussaud. Men hotellrommet er ikke så bra standard, men er jo ikke så mye her uansett. Jeg snapper om turen på snapchat, legg til daftoblogg så får du se bilder og filmer fra turen. Jeg vet ikke om jeg får lastet opp bilder her pga nettet, funket ikke på fb ihvertfall så gidder ikke å prøve nå. For nå skal jeg straks gå uansett. Jo i morgen er det Harry Potter greier gleder meg! Får se settet og ting bak kamera. Tror det er nett der så snapper nok der også. Nå skal jeg gå, skal kanskje til madam tussaud i dag. Blogges!

17 Mai

Snapchat: Daftoblogg   (Her ser du ting som skjer under innspillinger og lignende. Kommer også div som ikke kommer andre steder)
Youtube: Daftojenta      (Her ser du filmene først)
Facebook: daftojenta.blogg.no  (her får du se klipp som ikke er på youtube eller bloggen, legger også ut link med nyeste innlegg fra bloggen.)
Twitter: Daftojenta (Her blir blogg innlegg og videoer postet automatisk med en gang det kommer ut)
Hjemmeside : Daftojenta

Waterslide Fail (ny film)

Hei hei. Lenge siden jeg vet, jeg er syk så har ikke orket noe som helst og snart skal jeg til utlandet så håper jeg blir frisk til da! Dere kan jo prøve å gjette hvor jeg skal hvis dere vil, jeg tenkte jeg skulle prøve å holde dere oppdatert på snapchat, så legg til daftoblogg på snap for å se hvor jeg drar, hva jeg gjør osv. Jeg vet ikke hvordan det blir med nett der så håper jeg får snappet. Kommer kanskje mer om det på bloggen også, men må nesten begynne å pakke osv. Er ikke så lenge til jeg drar. Men mens vi snakker om utlandet, når jeg var i Tyrkia så var det noen som fant ut at de skulle skli ned  med sånn badering ting der man skal skli på rompa, haha. Se hvordan det gikk her.

Sett noe lignende før?

Hjemmeside : Daftojenta

Bean boozled challenge! (Film)

Var på tide med ny utfordring, denne gangen ble det Bean boozled Challenge! Se hvordan det gikk her:

Solen

Jeg sitter ute i solen i dag. Jeg skulle egentlig redigert film og sånne ting, men når jeg så det fine været så parkerte jeg meg på verandaen. Her har jeg sittet i hele dag og her kommer jeg nok til å forsette å sitte en stund til. Så jeg blogger fra mobilen min nå. Snapper på @daftoblogg så der kan du se mer. Jeg har ikke så mye mer å si nå. Jeg skal sole meg mer så Blogges!

Foresten hvis det er noe dere vil at jeg skal blogge om eller lage film om så er det bare å si ifra.

Tivoli

Endelig vår! Solen skinner så jeg kan sitte ute å blogge!

Nå er det grilling på gang så blogges.