Reiser <3

Tiden flyr i London!

Noen dager siden sist jeg blogget. Dagene går i et og tiden bare flyr. Akkurat som jeg gjorde her om dagen. Jeg har tatt London eye, sett big ben og Buckingham palace. Jeg har også v...

Jeg kan fly i London!

Alt går i et som det ofte gjør på tur. I går var jeg på madam tussaud  det viste seg å være mye større en jeg hadde forventet. Jeg har vært i madam...

London!

I skrivende stund sitter jeg på hotellet. Jeg tenkte jeg skulle stikke innom før jeg går ut. I går tok jeg flyet til London. Når jeg kom frem så var det hvis tog til ...

Danmark

Dette er et innlegg jeg fant i arkivet, det vil si at dette egentlig er gammelt men ikke postet på bloggen. Bedre sent en aldri.Bilder fra Danmark.Jeg var i Danmark fordi jeg ville dra til Bonbon l...

Back!

Første jeg tenkte når jeg logget inn og skulle starte å skrive var: Wow hva har skjedd her? Bloggen har forandret seg (der man skriver altså hehe) Uansett jeg logget ikke på for å skrive om at ting...

Vann sa du?

Bildene er tatt med kamera til Marius, han har et zoome objektiv så fikk tatt bilder av ting som var litt lengre unna. Bildene er fra Danmarks turen. Flere bilder kommer senere, men tenkte jeg kunn...

Litt kaos må man lage på tur!

Hei jeg beklager fraværet fra bloggen, men dere som følger meg på instagram @Daftojenta vet at jeg har vært på tur. Jeg startet på et innlegg i går men ble ikke publisert så jeg prøver igjen i dag....

Kiel tur

Tok en Kieltur rett før jul.Her er noen bilder fra turen. Verdens høyeste juletrePrinc off norway Blogges! //

Ice cream in Paris

Nam, veldig god is! Canon 550DParis - Eiffeltårnet- Knipses! - //

Det berømte Disney showet !

Beklager dette kommer veldig sent, men bedre det en aldri.Når vi var i Paris så var vi og så på showet som er så berømt!Det var helt utrolig! Det var vann, lys, raketter og lyd!Tok masse bilder, he...

Trumf buen

Bedre sent en aldri.Når vi var i Paris så var vi også i Trumf buen, der var det ingen heis såmåtte gå mange trappetrinn for å komme opp. Var slitsomt,men det var vært det! Fikk den utsikten. Her er...

Paris dag 3 - Hard Rock Cafe og kvelds bilder

Dag 3 såtokk vi Metrotil Hard Rock Cafe. Veldig god mat der! Når vi gikk ut så vi dette: Jeg valgte å sladde ansikter siden jeg ikke er helt sikker på hva dem demonstrertemot, eller hva dem gjord...

Paris dag 2: Walt Disney Studios Park

Dag 2 sto vi opp tidlig og gikk til metroen. Vi skulle nemelig til disney land!Vi byttet metroer og byttet til tog til slutt. Tokk litt tid å komme frem, men detvar vær det! Vi endte op med å gå in...

Dag 1 i Paris: Flyturen + Bli kjent med stedet

Nå har jeg sammlet bildene, så nå starter jeg og skrive om Paris turen.Dag 1 startet med at vi tok flyet, vi fløy med Air france.Hyggelige folk som jobbet der og fikk drikke og noe åspise helt grat...

Hjemme fra Paris

Nå er jeg hjemme igjen, savner Paris allerede.Skal lage flere inlegg om Paris, men først må jeg sammle alle bilder og sånnt.Kan vise noen bilder nå. kommer mer info og bilder senere. Gjett hvor: ...

Starbucks oppdatering

Nå sitter vi på Starbucks og drikker frappe, vi ble syklet hit med en sykkel taxi faktisk. I dag har vi vært i eifeltårnet, helt på toppen. Litt av en utsikt.Ja jeg har tatt 4109 bilder.Skjønner ik...

Oppdatering: Paris

Hei hei. Jeg har ikke hatt tid til å blogge, allt har gått i ett.. Vært ute til sent, kommet på hotellet og sovnet. Tidlig opp og sent i seng. Det er så mye å gjøre her! Vært i Disneyland, på topp...

Paris dag 2

Dag 2 (fredag) i går gikk til Disney filmpark. Vi tok metro og tog for å komme dit, tok litt tid men var virkelig vært det. Vi fikk kjøpt biletter og bestemte oss for å gå i filmparken først. Alt e...

Paris dag 1

Nå ligger jeg rett ut på hotellrommet! Vært 2 lange dager, kan starte med dag 1, nemlig i går. Natt til torsdag gitt turen til gardemoen flyplass. Det som var interessant var at jeg skulle prøve ...

Edinburgh Skottland - Bilder - Endelig!!!

Hei hei.Er en god stund siden jeg var i Skottland nå, men fikk ikke laktut bilder pga pc problemer.. Men nå har jeg ENDLEIG fått fiksetpcen min og reddet bildene (fikk rett å slett ikke takk i bild...

Gran Canaria!

Hei hei.Jeg var en uke på gran canaria med Marius, vi var i badeland, på stranden, shooping, testet utelivet og slappet av.Hadde fint vær hele turen og det var sol hele tiden.Hadde en fantastisk tu...

Bilder fra Spania!

Hei hei.Sorry for lite blogging, i det siste har jeg ikke vært så mye på internett og ihvertfall ikke på pcen. Jeg var også en tur i Spania for en liten stund siden. Jeg har vært med kjæresten min,...

Reisefeber - Spania tur!

Hei hei.I det siste så har jeg sett en del på turer:Ville egentlig til London, men så fant vi (jeg og Marius)en reise til spania som vi likte, så da bestillte vi den.Så da skal jeg og Marius til Sp...

Foto: Kiel tur del 3

Det blåste ute!Crazy and I love itBlogges! //

Foto: Kiel tur del 2

Flere kommer snart!Blogges! //

Foto: Kiel tur

Haha, vi måtte lage noe tull ut av detBadelandææææ, vi drar forbi Flere kommer senereBlogges! //

Bilder fra Daftö land

Her er noen bilder fa Daftö Land/Eventyr parken Kommer kanskje mere senere når jeg har gått igjenom alle.Vært der før?Blogges! //

Roma tur del 2

De 2 første dagene gikk vi etter en dama som fortalte litt om Roma og viste oss rundt. Jeg tok bildet av alltog ingenting. Ente opp med en del bilder ja. De nestedagene fikk vi gå litt mere fritt, ...

Roma tur - del 1

Hei hei.Jeg klarte å sovne etter midaggen i dag siden jeg var såsliten etter turen og sånt. Våkner ikke igjen før etter kveldsmat.Uansett, akkurat nå hører jeg på musikk, på spilielisten sovesanger...

Hello home, goodbay Rome

Da er jeg tilbake igjen, etter noen dager i Roma.Nå er jeg ganske trøtt å sliten så jeg orker ikke åskrive så mye, skriver heller mere senere. Sto oppklokken 3 i natt også tok vi bussen til flyplas...

Goodbay home, hello Rome!

Nå har jeg pakket og det meste er klart.Det passer ganske bra siden i morgen må jeg stå tidlig opp!Frokosten er klokken 06.15. For å være på den sikkre siden såfikk jeg Marainne til å ringe meg ved...

Går rundt i Roma!

Hei hei.Jeg har suset rundt i Roma i dag, utrolig spennende egentlig. Jeg har også tatt noen bilder. Desverre bareprint screen bilder, haha. Har nemelig funnet kartet påGoogle og det ser faktisk ut...

Roma og NY - Her kommer jeg!

Neste år blir bra, jeg bare vet det. Spesielt bra blir det siden i fabruar drar klassen til Roma og i Mars drar vi til New York!Gleder meg sykt til begge turene. Jeg har vært i Italia før, menaldri...
Dafto Jenta Carina

23, Ringerike

Jeg blir kalt Daftö Jenta, er 23 år og elsker foto <3 Vil du vite mer så spør. Du kan ta kontakt på Dafto-jenta@live.no _________________________________________